Alimentație sănătoasă Produse organice HelloBio

Vrei să încerci celebrele “superfoods”? Iată cu ce super alimente să începi!

Anul trecut, rețeaua Pinterest a declarat oficial super alimentele o tendință importantă în sănătate. Asta după ce au observant o creștere a căutărilor cu 144% și asta în doar 12 luni! Dacă și tu vrei să le testezi beneficiile, în smoothie-uri sau rețete, iată 8 variante de superfoods cu care să începi! Nu rata nici campania noastră din luna martie: la 3 super alimente cumpărate, al treilea produs este la jumătate de preț! Toate detaliile, pe site-ul nostru!

#1 Matcha

Matcha este bogată în cofeină și un aminoacid numit L-theanină, un compus direct responsabil de concentrare, vigilență și energie pe termen lung. Printre beneficiile ceaiului matcha se află și scăderea în greutate, unii specialiști fiind de părere că pentru a pierde în greutate consumând matcha unul dintre secrete este înlocuirea sucurilor cu acest ceai. Băuturile îndulcite cu zahăr sunt sursa numărul 1 de calorii adăugate în dietă, așa că matcha este, cu siguranță, un schimb cu beneficii și asupra greutății.

#2 Turmeric

Turmeric este în trendurile produselor sănătoase, mai ales datorită compusului bioactiv principal numit curcumină. Proprietățile antioxidante ale curcuminei sunt legate de un risc redus de boală cronică — s-au efectuat pentru 100 studii clinice pe compus! Cu toate acestea, obiceiurile tale culinare au un impact mult mai mare asupra prevenirii riscului de boală. Sfatul specialiștilor: utilizați curcuma în mâncăruri făcute din legume, fructe de mare și leguminoase (năut, fasole, linte, și mazăre), pentru a culege beneficiile turmericului și pentru a te bucura de o aroma deosebită.

#3 Ghimbir

Ghimbirul conține antioxidanți care pot ajuta la reducerea leziunilor celulare în timp și poate opri un proces biochimic care inițiază inflamația. Atunci când gătiți, utilizați pudra de ghimbir ca o alternativă picantă la ardei sau încercați să  consumați ceai cu ghimbir după o masa bogată. De asemenea, poate reduce simptomele de greață și te ajută să eviți balonarea.

#4 Scorțișoară

S-a vorbit mult despre scorțișoară și efectul său asupra controlul nivelului de zahăr din sânge la persoanele cu diabet, dar până în prezent nu există suficiente dovezi pentru a susține aceste ipoteze. Chiar și așa, scorțișoara este benefică mentru menținerea glicemiei. Aroma ei te poate ajuta să reduci cantitatea de zahăr pe care o adaugi la alimente și băuturi. Încearc-o la micul dejun, deserturi, ceai fierbinte și latte pentru a le condimenta fără a folosi și zahăr.

#5 Maca

Maca este o rădăcină peruviană folosită, în cea mai mare parte, sub formă de pulbere. Poate fi folosită în smoothie-uri sau ca topping pentru popcorn! Există unele date care afirmă că pulberea de maca pot ajuta la creșterea libidoului. Mai mult, există studii care arată că rădăcina de maca ajută la îmbunătățirea tensiunii arteriale la femeile aflate în menopauză.

#6 Cânepă

Semințele de cânepă sunt pline de minerale care ajută la creșterea funcției imunitare și nervoase. În plus, proteinele și fibrele din fiecare porție te vor face să te simți plin fără să adaugi caloriile pe care le găsești în grăsimile saturate. Adăugată la mese și gustări, pulberea oferă un gust de nucă.

#7 Semințe de Chia

Semințele de chia sunt surse naturale de fibre și protein, fără gluten, pe care le poți păstra în cămară până la 5 ani! Chiar dacă toate semințele sunt benefice pentru sănătatea ta, semințele de chia oferă antioxidanți și până la 30% din valoarea ta zilnică de magneziu într-o porție de 1 gram. Combină iaurt cu chia și cereal sau rețete de copt cu legume și chia.

#8 Seminte de in

Mai puțin crocante decât chia, semințe de in conțin omega 3, fapt care ajută la îmbunătățirea funcției cognitive și a creierului. Inul poate ajuta, de asemenea, la scăderea valorilor colesterolului “rău”, crescând în același timp colesterolul “bun”. Combinația de grăsimi, fibre și proteine din semințele de in transformă orice masa într-o mâncare mai sănătoasă și gustoasă. Încearcă in cu cereale la micul dejun sau presară semințele de in peste legumele prăjite.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *